I.
Kada se hoće stvoriti novi svijet uvijek treba prvo misliti na onaj stari, da se održi do mjere mogućeg, koji je tu ideju stvaranja tog novog svijeta metafizički pretpostavio, i dao, jer je imao ulaze «u njega», kodove pretpostavljanja njegove biti, i zakone održanja njegova prisustva: On ima njegove moći zemlje, i već energiju po doticaju nebeskog. Tu svijetotvoračku – izvršnu – silu nikada ne treba poniziti.
Ako jedan svijet proizvodi dobre ideje za drugi svijet, pa ma koliko te predstave zbunjivale one koji ih uvijek očekuju drugačije – kako su navikli - onda to treba smatrati dobrim svijetom. U metafitzici proroštva je izračunat dokaz, razlog i početak sveg takvog – u tom smislu - te se ne treba više očekivati nego što se «izražava» svakim korakom koji Život održava u vječnosti. Prost čovjek uvijek očekuje u očekivanom, očekivano - i moguće – i on je uvijek u situaciji više na granici da pogriješi. Prost čovjek u životu uvijek pogađa život, i on živi pred maglom budućeg vremena - koja je tu pred njim - uvijek pretpostavlja i pogađa vrijeme. On naprosto se ne može zamisliti mitologom, nad-racionalnim intuitivcem vodenjaka - što ovaj stalno čini - i napose pojaviti artemidskim prorokom.
Nemirna priroda Urana donosi u «mir-nemira» u režimu radne temperatura svjetotvorstva, i u liku koji će to jednostavno i uticajno moći podnijeti. Ne treba ništa pretjerivati, niti se više uzdati u moguće, nego što će biti ostvareno. Poruka obuhvatnog je ta koja se uvijek upućuje individui - ako je pravi prorok - pa je i u nesretnom svijetu, netko sretan, a i u najsretnijem svijetu, nesretan – kada to sa strane izgleda, a i upravo zbog toga – drugačije.
Pitanje sreće je najveće pitanje filozofije, i jedino i pravo: te stoji u tajni vlastite predanosti - ili lijenosti - da se svijet nesebično izgrađuje samim svojim žrtvovanjem za njegovo moguće.
Čovjek se ne treba boriti za sreću – nikada - tako da naprosto traži sreću unaprijed, kako misli da mu nedostaje u svagdanjem ophođenju sa svim – i sobom - već da se brine za dobru «kontrolu vlastite nesreće», što je pravi i jedini put do istine, i algoritam bogougodnog - u duši - misterija.
Nadolazeća era Vodenjaka će to osobito uspjeti dokazivati.
Sreća nije dana «po svijesti», a kako će se uglavnom (ona) tražiti – i može tražiti - gdje je to najvažnija činjenica koja se zaboravlja. Svijest je dana za kontroli nužne svjetotvoračke – i bogotvorne – radne temeperatura aktiviranja besvijesti: da se upozna dobro rješenje mogućeg pristupa. Ljudsko ugodno postojanje biti će ostvareno kada se dotakne božansko, i ovo «pobudi» - jer je sve drugačije nemoguće.
Do serće se ne može doći govoreći «Ja hoću da budem srećan!», i trčeći sreću kao nezarađenu plaču za u svijetu tvorbe (svijeta, nego upravo radaći na stvaranju «ekspozivnog materijala duha», koji će u pravom trenutku imati snage dušu izbaciti do bitne besvijesti.
Kada se duša bori za vlastitu sreću - i ako je trenutno dobije - ona u stvari troši kredit koji je trebala zaraditi unaprijed, ali će ga zato isplatiti kada dođe vrijeme - unazad - i s nesrećom sustići, koja ima bitne poticaje kvalitetnog duha i tvoračku izdrživost.
Era Vodenjaka će to osobito dokazivati.
Međutim – i na drugoj strani - kada se duša bori za «dobru kontolu vlastite nesreće», ona u stvari svojom koncentrira sile u sebi čini to, da sebi stvara ugodno mjesto dalje gradnje mogućeg. To je metafizika projektiranja vlastitih koraka u prostoru i vremenu.
Do sreće se zato može doći samo tajnom višeg pretpostavljanja - što ona i jeste - tako da se događa ulazak u «bijelu magiju», ili pravi zakonodavni Svjetlosni Misterij. Ona je izvan malih moći razuma - koji je tu da opslužuje predmetne efemeride – i pada u poetski sustav muza i nimfi, koje otpočinju sam govor jezika Postanja, a na visoko gradiranim stupnjevima besvijesti.
Svijest tu više ne dolazi, i ne zna što se gore događa – iznad nje - i tek pomalo posredno dijeluje, koliko je u tome pretpostavljena. Razum se ne može vidjeti, i tu ga nema. Besvijest je metafizički preuzela sve u obuhvatnom stanju intuicije života, koja je u najvišoj sreći proizvod eksplozije božanskog bitka, što je duhu i najviše potrebno.
Vodanjak će intuitivno u misteriju nemirnog Urana, prosvjetljenju čovjeka koji to može postići, poslati svojeg proroka da to izgovori.